piątek, 19 czerwca 2015

Wymianka letnia - nad morze czy w góry?

Kochani wiecie jak lubię wymianki :) A ponieważ już niedługo wakacje, to przydała by się jakaś wakacyjna wymianka - zapisałam się już u hubki38 - link na pasku bocznym. Ale ponieważ wakacje są długie, to chcę Wam zaproponować jeszcze letnią wymiankę u mnie. Wprawdzie nigdy wcześniej nie organizowałam wymianki, dlatego najpierw pomyślałam, że może zabawę poprowadziłaby Lidka - link, która ma w tym duże doświadczenie, ale niestety ona ma już bardzo dużo na głowie i nie dałaby rady. No więc nie zostało mi nic innego jak podjąć się tego zadania :D Trochę się denerwuję, jak to wyjdzie, ale mam nadzieję że wszystko się pięknie uda, no i że wogóle znajdą się jakieś chętne osoby :)

To teraz przejdźmy do sedna sprawy :) Pisząc regulamin wzorowałam się także na zasadach jakie Lidka wprowadzała u siebie podczas zabaw, bo uważam, że są to dobre zasady dające równość i sprawiedliwość :)
Wymianka letnia - nad morze czy w góry?

1. Zapisujemy się do 5.07 w komentarzu pod tym postem określając tematykę swojej wymianki - morze czy góry? Albo obie, ale wtedy trzeba się liczyć z tym, że do przygotowania będą dwie paczki :)
2. I od razu po zadeklarowaniu swojego udziału w komentarzu proszę o przesłanie na mojego maila (akrimdoll@gmail.com) adresu do wysyłki, bo paczki będziemy wysyłać metodą łańcuszkową (Asia do Kasi, Kasia do Basi itd.) Adresy do wysyłki roześlę Wam w ciągu 3 dni po zakończeniu zapisów.
3. Paczkę możecie zacząć kompletować i wysyłać już wcześniej, ale chciałbym aby wszystkie paczki dotarły najpóźniej do 30.08 - także jest duużo czasu, żeby się przyłożyć do zadania :) I proszę również o zdjęcie zawartości paczki na mojego maila: akrimdoll@gmail.com żebym mogła zrobić później podsumowanie zabawy.
4. Na blogach chwalimy się wymianką dopiero od 5.09
5. Sama nie wysyłam za granicę, no i jest to moja pierwsza wymianka, więc wprowadzam pewne ograniczenia - zapraszam tylko osoby z polskim adresem do wysyłki oraz tylko osoby prowadzące bloga.
6. Banerek z aktywnym linkiem umieszczamy u siebie na blogu (zdjęcia są moje więc bez obaw o prawa autorskie :)

7. A teraz najważniejsze - co ma się znaleźć w paczce?
  • kartka (najlepiej wykonana własnoręcznie, ale jak ktoś nie ma zdolności to można kupić, byle była związana z tematyką wymianki)
  • coś słodkiego lub przydasie
  • oraz po jednej rzeczy z kółek tematycznych:
MORZE:                                                                  GÓRY:

statek - kotwica - ster                                             góry - widok - wspinaczka

ryby - mewy - konik morski                                   strumyk - wodospad - jaskinia

słońce - plaża - latarnia morska                             folk - góralska nuta - ognisko

muszelki - rozgwiazda - podwodne życie              owce - konie - chata


Z każdej trójki wybieracie po jednym np. statek, ryby, słońce, muszelki. Oczywiście nie musi to być konkretnie ten przedmiot - no bo jak podarować wspinaczkę? Ale ze wspinaczką kojarzy się np. lina, łańcuch, kask itd., nie musi też być konkretnie ryba, ale np. pudełeczko z motywem ryb. Wiem, że jesteście bardzo kreatywni, więc zapowiada się ciekawie :) I również jak w przypadku kartki może to być przedmiot kupiony, chociaż wiadomo, że robione ręcznie zawsze dają większą frajdę - przynajmniej ja tak mam :)

No to co będą jacyś chętni? :)
Jak będą to pod spodem umieszczam listę zainteresowanych udziałem:

MORZE                                                                        GÓRY

Akrimeks                                                                        Akrimeks
dekupagekinii                                                                 Elunia
Elunia                                                                             dekupagekinii
Agata Fleszar                                                                 Sarenka
kgosia
Sarenka
Etoile
Anetta

12 komentarzy:

  1. nie bardzo rozumiem, mamy określić tematykę, ale ja np chciałabym zrobić coś z morzem, a otrzymać bym mogła bez różnicy, więc co mamy określić to co zrobimy czy to co chcemy dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. określamy co chcemy zrobić i na taką listę wpisuję i wtedy też dostaniesz coś związanego z morzem, bo to będzie jedna grupa i w ramach tej grupy będzie losowanie kto do kogo wysyła. to samo dotyczy drugiej grupy czyli gór - robisz coś związanego z górami i dostajesz też z górami. mam nadzieję, że teraz wszystko jasne :)

      Usuń
  2. hmmm na razie jestem za morzem:) muszę przemyśleć jeszcze ale zapisz mnie na morze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. poproszę morze i góry czyli dwie paczuszki,a co ,jak sie bawieć to na całego

    OdpowiedzUsuń
  4. coś ci się ,,ognisko ,,przesunęło na morze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki - już przesunęłam tam gdzie trzeba :)

      Usuń
  5. ja poproszę o zapisanie do grupy morskiej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Morze - bardzo chętnie :) Na góry na razie nie mam pomysłu, ale jeszcze się zastanowię

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się ! :) Tyle czasu ,że zaszaleję wpisz mnie na morze i na góry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na wymiankę:) Zapisuję się na morze. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...